Motor |
Motor |
ležatý dvoudobý jednoválec |
Chlazení |
vzduchem |
Vrtání |
Ø 38 mm |
Zdvih |
44 mm |
Zdvihový objem |
49,8 cm3 |
Kompresní poměr |
6,1 : 1; 6,6:1 (od 28.5.1958) |
Největší výkon |
1,6k (1,2 kW)/5000 ot/min.; 2,2k (1,6 kW)/5500 ot/min. (od 28.5.1958) |
Rozvod |
pístem |
Mazání |
směs 20 : 1 |
Karburátor |
Jikov 2912P; Jikov 2914Hz (od 28.5.1958) |
Zapalování |
setrvačníkový magnet PAL |
Zapalovací cívka |
6 V |
Zapalovací svíčka |
PAL 14–5 RZ |
Předstih zážehu |
2,8–3,1 mm |
Vzdálenost kontaktů přerušovače |
0,4 mm |
Převodové ústrojí |
Převodovka |
třístupňová |
Primární převod |
válečkovým řetězem 2,43 : 1 |
Sekundární převod |
válečkovým řetězem 4,23: 1 (13/55 zubů) |
Spojka |
lamelová v olejové lázni |
Podvozek |
Řazení |
nožní pákou na levé straně |
Rám |
svařovaný z ocelových trubek čtvercového profilu |
Přední vidlice |
teleskopická bez tlumení, zdvih propružení 90 mm |
Zadní vidlice |
kyvná vidlice s centrální pružinou, zdvih propružení 50 mm |
Brzda vpředu |
bubnová jednostranná, Ø 100 mm |
Brzda vzadu |
bubnová jednostranná, Ø 100 mm |
Objem palivové nádrže |
3,5 l |
Spotřeba oleje |
1 : 25 |
Přední kolo |
drátové na ocelovém ráfku, 16″ |
Zadní kolo |
drátové na ocelovém ráfku, 16″ |
Pneu |
2,50×16″ |
Rozměry a hmotnosti |
Rozvor |
1165 mm |
Celková šířka |
600 mm |
Maximální výška |
936 mm |
Celková délka |
1770 mm |
Výroba |
Výroba |
1955 – 1958 |